WEEKVLOG: YouTube Creators Day

De nieuwe weekvlog staat nu online op mijn YouTube-kanaal! In deze video zie je een klein stukje van het concert dat Jessie J in Paradiso gaf, waarvan de tickets binnen 20 seconden waren uitverkocht. Ook ging ik met Sacha van A Bookwormlife naar de YouTube Creators Day, waar we voor uitgenodigd waren omdat we de 1000 abonnees hadden bereikt, en ontmoetten we daar veel leuke YouTubers en waren er sprekers zoals Erik van House of Halo en Serena Verbon van Beautylab. Ook Thomas van Concentrate was aanwezig. Daarna ging ik naar het kantoor in Amsterdam-Noord van Clavis Uitgeverij om over de marketing van mijn nieuwe young adult-thriller te praten en sloot ik af met de Business Babes Borrel Rotterdam in Aloha (het oude Tropicana).

Screen Shot 2017-10-23 at 15.30.40

De weekvlog vind je hier: YouTube Creators Day.

Vrijdag staat er weer een nieuwe BookTube-video online.

Geef een reactie

